不要講「求學不是求分數,入不了大學不重要!」
網上讀到某人說:「我好記得當年會考衰左,一出班房校長第一句就係:「XXX,我估唔到你會感。」當日真係"謝哂皮"唔識小返佢。到而家捱到讀PhD, 又費事去同佢一樣LEVEL去燒佢數簿。有時都覺得如果香港多D好老師,少D作殘英材GE粉腸,而家社會可能冇感PK。」
不是人人努力都得冠軍,世界盃、比賽、都是如此。遺憾的事,是欲不達。只有經歷過才知苦處。不要說,如果要說不如一起哭。
有一位學生放榜成績不佳,作為老師更應該陪伴。聆聽。伸手援助。
得英材而教之的名校教師、校長,比把邊青導向正途的教師更值得尊敬嗎?傳媒鏡頭只留意前者。
有人說香港人很現實,如果留多些人情和愛心,就好得多了。

不是人人努力都得冠軍,世界盃、比賽、都是如此。遺憾的事,是欲不達。只有經歷過才知苦處。不要說,如果要說不如一起哭。
有一位學生放榜成績不佳,作為老師更應該陪伴。聆聽。伸手援助。
得英材而教之的名校教師、校長,比把邊青導向正途的教師更值得尊敬嗎?傳媒鏡頭只留意前者。
有人說香港人很現實,如果留多些人情和愛心,就好得多了。

沒有留言:
張貼留言